RUILEN EN RETOURNEREN

Kan ik het artikel terugsturen?

Ja je kunt het artikel terugsturen. Dit moet dan binnen 14 dagen na ontvangst. Daarnaast hanteren wij de volgende voorwaarden:

  • Het artikel moet in de webshop gekocht zijn;
  • Het artikel mag niet gedragen zijn (wel passen), geen geur- en gebruiksschade en geen vlekken vertonen;
  • Het artikel  moet voorzien zijn van de originele labels.

Het artikel moet dus in goede staat bij ons worden afgeleverd. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de klant.

Hoe gaat terugsturen in zijn werk?

  1. Meld de artikelen die je terug wilt sturen aan via de email (het retourportaal). Stuur het artikel op in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd.
  2. Zodra het artikel bij ons is aangekomen sturen wij eenm ontvangstbevestiging per email.
  3. Na beoordeling van het artikel wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen overgemaakt op jouw rekening.

Wie betaalt de verzendkosten als ik iets terugstuur?

Houd er rekening mee dat de verzendkosten bij terugsturen in principe voor eigen rekening zijn.

Als er sprake is van een productiefout of als er een verkeerd artikel is geleverd,  vergoeden wij achteraf alle verzendkosten, ook die van het terugsturen.

Kan ik ook ruilen voor een ander artikel?

Ja je kunt het artikel ruilen voor een ander artikel of een andere maat.

  • Volg bovenstaande procedure voor het terugsturen en plaats dan een nieuwe bestelling in de webwinkel voor het gewenste artikel.
  • Je bent ook welkom om langs te komen in onze winkel aan de Korte Beukerstraat 6 in Zutphen om het artikel terug te brengen of te ruilen.

Voor vragen neem je contact met ons op via info@sjoszmode.nl of bel naar 0575-511133.

1